۰۱ آذر ۱۳۸۵

بعد از سفر

برگشتم. با خوشحالی و احساس موفقیت. همه چیز خوب پیش رفت؛حتی رعنا. نه این که دلتنگ نشدم، نه این که دلتنگ نشد، اما خوب تحمل کردیم. هر سه تامان.
حالا من مانده ام و یک دنیا کار عقب مانده، یک رعنای سرماخورده که خیال پردازی هم به ویژگی هایش اضافه شده. دو شنبه و سه شنبه خانه مانده بودیم. دکتر ترجیح داده بود. آب بینی رعنا بند نمی آمد و هر بار که من با دستمال دنبالش می دویدم، می گفت: می تی نه!! مانده بودم که این می تی چه موجودی است که وقتی داشت برنامه کودک نگاه می کرد و یکی از مهمان ها خودش را مهدی معرفی کرد، دوباره گفت: می تی نه. حدس زدم که احتمالا می تی یکی از بچه های مهد است. اما امروز آذر جون گفت که در کلاس رعنا مهدی ندارند. حالا باید ببینم این آقا مهدی از کجا پیدا شده و دختر من را اذیت کرده است.
راستی خانم خانم ها گاز گرفتن را هم یاد گرفته، به عنوان یک شوخی کثیف هم یاد گرفته. دیروز که دستم را گاز گرفت، من جیغ می زدم و او می خندید و جای گاز را می بوسید. چشمانش برقی می زد که با خودم گفتم: واویلا. با این وروجک چه کنم؟
پی نوشت: دلم گزارش می خواهد. یک گزارش داغ. خدا کنم وقت کنم و بنویسم. امان از کارهای گل!!
پی نوشت دو: دیشب خواب می دیدم، خوابی پر از سفر، پر از نور، پر از شادی. خدا کند راست باشد

۱ نظر:

ناشناس گفت...

من چرا باید این گونه خفه بشوم . مگر من چه می گویم من چون همجنسگرا هستم باید اینگونه در بستر این لجنزار غرق شوم... اینگونه باید گلوی مرا بفشارند؟؟؟ . کاری که برای وبلاگ های سیاسی نمیکنند. وبلاگ من در پرشین بلاگ ده بار مسدود شد.
www.hooman222g.persianblog.com
www.hooman222g2.persianblog.com
www.hooman222g3.persianblog.com
www.hooman222g4.persianblog.com
www.hooman222g5.persianblog.com
www.hooman222g6.persianblog.com
www.hooman222g7.persianblog.com
www.hooman222g8.persianblog.com
www.hooman222g9.persianblog.com
www.hooman222g10.persianblog.com

حالا در بلاگر می نویسم ولی واقعاً نمیدانم همجنسگرایی چیست که اینگونه همه از آن به وحشت می افتند . مگر نه اینکه ما هم فرزندان همین ایرانیم. مگر ما هم انسان نیستیم. ما فقط فرقمان این است که همجنس گرا هستیم... همجنس گرا /////