۰۶ اردیبهشت ۱۳۸۶

کله شق

اعتراض جوانان به مقابله نيروي انتظامي با "بد حجابی"
رجانيوز گزارش داد که حمايت برخي عناصر اصلاح طلب از بدحجابي و موضع گيري آنان در برابر مبارزه قانوني نيروي انتظامي با بدحجابي سبب جسارت برخي افراد لمپن در تعرض به حريم امنيت اجتماعي شده است. عصر دوشنبه چند تن از جوانان شرور منطقه پونک با اجتماع در مجتمع تجاري ... در ميدان پونک به نوع خاصي از اعتراض دست زدند. گفته مي شود زماني که يک پسر جوان در اعتراض به مقابله نيروي انتظامي با مظاهر برهم زننده امنيت دولتي جامعه، شلوار خود را درآورده و با شورت اقدام به قدم زدن در داخل مجتمع کرد، چند شرور ديگر وي را تشويق کردند که لحظاتي بعد با درخواست افراد محل و حضور نيروي انتظامي جلب شدند. گفتني است مجتمع تجاري... يکي از مراکز نمايش انواع مد لباس و مو توسط جواناني است که به خصوص شب هنگام اين محل را پاتوق خود قرار داده اند. نيروي انتظامي تهران بزرگ طي چند روز گذشته به منظور مقابله با مفاسد اجتماعي در اين محل دست به عمليات پاکسازي زدند.
باورم نمی شه، بیشتر شبیه یک شایعه است. یعنی بچه های ما این قدر کله شق شدند؟
نوشته شده توسط رویا کریمی مجد

۳ نظر:

نسيما گفت...

سلام
بچه هاي ما خيلي وقته كله شق شدن
مطلب منو اگه دوست داشتي در اين مورد بخوان
زنان خوب به بهشت مي روند زنان بد به همه جا

ناشناس گفت...

salam!manam ba nasima moafegham!maha hamamon kalle shagh shodim!manam yekish!age 2st dashti aksa va matalebe mano ke baese kheili harfa va ahadis shodo rajebe badhejabi bekhon!

ناشناس گفت...

تازه انقدر اتفاقا قرار بود بيفته و قراره بيفته..همه دارن براي خودشون چند نفر رو همصدا پيدا مي كنن تا تجمع كنن...واسه چي؟براي كي؟؟همه فقط به خرخرشون رسيده..موج استرس همه شهر رو داره مي بلعه و فرياد حالا مي تركه ...مي ترسم!واسه همه نگرانم واسه خودم هم كمي!