۰۱ اسفند ۱۳۸۵

هبوط

قرار است برگردم. بعد از ده روز گذراندن زندگي در بهشت زميني، امشب قرار است برگردم. آنقدر تلفن زدند و پيگير قرار ها و كارها شدند كه مجبور شدم بليط بگيرم.
ده روز است كه من ساكن بهشتم. چزيره اي كه در آن نه رعنا سرفه مي‌كند و نه استفراغ. آنقدر پرانرژي و فعال شده كه نمي‌شه توي خونه نگهش داشت
ده روز است كه من صداي بوق اتومبيل نشنديم
ده روز است كه پشت چراغ قرمز نموندم
ده روز است كه با سرعت بالاتر از 60 رانندگي نكردم و البته كسي هم با سرعت بيشتر از اين سبقت نگرفته
ده روز است كه از كنار هر كسي در جزيره رد شدم، فقط لبخند ديده ام و صداي خنده شنيده ام
ده روز است كه بوي دود و گازوييل را فراموش كرده ام
ده روز است كه تا ساعت 12 شب پياده روي كرده ام و حتي يك نفر به من چپ نگاه نكرده
ده شب است كه مدام با رعنا دوچرخه سواري كرده ام
ده روزاست كه دارم استراحت مي‌كنم و حالا دارد اين استراحت تمام مي‌شود

۳ نظر:

ناشناس گفت...

kheili khoshhalam!ke hame chi khobe!paye neveshtehatonam.hamishe hastam va mikhonam.khobe beheshti az ane shomast!ma ke 2o sale harfi nazadimo beheshti nadidim!ta bode jahanami az pish sakhte shode!20 sale shetabe soraatimo mitazim!20 sal ast ke ham senosalanam sorfe mikonan.20sal ast ke sedaye mashinha navaye saze zendegimonan.20 sal ast ke cheragh ghermezha va khotote ghermezo rad nakardim!20 sal ast ke az kenare har rahgozari migzariTmontazere javabe tekan dahandei!20 sal ast ke natonestim harfio ba aramesh begimo be pazirim!20 sal ast ke negahhaye hegharat amize be gholi zaeife bodan saye saremone!va 20 salo 20sal!akkas bashio to 2nyaye khabar avizonet konnand,chon 20 sal dari!20 sal pish onaham dar badve vorod,beheshti nadide bashi ta aramesh begiri,khoshhalam belakhare beheshte zamniye madare roznamenegare ba vafa peyda shod!

ناشناس گفت...

hamishe khosh bashy khanomi................zrndegy dar tehran vaghean asab khord koni va shekanje tadrijist inam gosh kon va bekhand http://www.youtube.com/watch?v=MQaZnhALRBk&mode=related&search

ناشناس گفت...

سلام عزیزم متاسف شدم از این همه بی قراری رعنای قشنگ . نمی دونم مشکلش چیه؟ ولی یک دکتر بسیار حاذق می شناسم که متخصص کودکانه شنیدم دستش سفاست.ببخش که این قدر عامیانه می گم.اگه دوست داشتی بهم بگو برات وقت بگیرم. مواظب خودت باش چون وضعت از رعنای کوچولوی بدتره.
دلم برات تنگ شده
ثمانه